Måndag 23 Februari

Det finns bara två ord för denna dag. SEG DAG. Tro det eller ej men det var ganska skönt att vara tillbaka efter lovet.
Men det är inget kul att få reda på att man har prov på Kultur&Idéhistora imorgon.
Jag vet vad jag har att göra ikväll iallafall.....plugg
Annars har dagen varit helt okej bortsett från att man ramlade på alla fyra i trappen (skolan) och gjorde bort sig totalt men det var värre igår när jag och Kexet vurpade rejält utanför hockeyn.

Allt som inte fick hända inträffade idag,  jag överlevde. riktigtpinsamtriktigtpinsamtriktigtpinsamt
Det är bara att ta nya tag i morgon. Jag tror att jag tänker för mycket, kanske helt enkelt borde sluta med de.

Ha en jättebra kväll!
Mig hittar ni iallafall framför Kultur&Idéhistorie boken ikväll.
Jag vill göra allt utom att plugga just nu. Skidor vore inte helt fel.

/// Bullen

Vemdalen -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0